نمایندگی محصولات جامپر

جامپر
جامپر

جامپر برندی تازه و فعال در زمینه تجهیزات پزشکی می باشد، که محصولات آن توسط چند واردکننده وارد ایران می شود. البته محصولاتی که شرکت ما یعنی نوآوران درمان آریا نمایندگی فروش آنها دارد، محصولاتی از جامپر می باشد که شرکت راهکار هوشمند سینا وارد کشور کرده است.
این شرکت یعنی راهکار هوشمند سینا با برند سیناکر این محصولات را گارانتی و با همین نام اپلیکیشنی در اختیار کاربران قرار داده است. تا بتوانن پایش سلامتی خود را بهتر به انجام برسانند.
محصولات حال حاضر در این فهرست عبارتند از :

البته ناگفته نماند که اکثر برندهای معروف از جمله برند امرون Omron تولید قطعات محصولاتشان را به کارخانجات چینی واگذار می کنند. و اسمبلینگ این محصولات در کشورهای مانند برزیل انجام می شود، این موارد به خاطر صرفه اقتصادی نیز می باشد.
اما جالبتر اینکه همین کارخانجات تولید قطعات محصولات Omron برای برند جامپر نیز فعال است و محصولات این برند را نیز تولید می کند! البته فشارسنج های جامپر تحت لیسانس آلمان نیز می باشند.

فروش محصولات جامپر در شرکت نوآوران درمان آریا

این محصولات نیز توسط شرکت نوآوران درمان آریا به سراسر کشور ارسال می شود البته که خود شرکت فروش عمده محصولات را به داروخانه ها، اصناف تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها و سازمان ها انجام می دهد.
اما برای فروش های خرد و ارسال آنها به تمام نقاط کشور از طریق همین سایت و برند کالا پزشکا استفاده می کند. و شما مصرف کنندگان عزیز می توانید براحتی ثبت سفارش کرده و کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصه های محصولات جامپر

یکسری از مزیت های کلی که در این محصولات وجود دارد این هست که مثلا فشارسنج های آن از صفحه نمایش بزرگ استفاده می کند. در مدل JPD-HA121 نیز نور پس زمینه باعث می شود شما در نور کم نیز براحتی اعدادی که بر روی صفحه نمایش داده می شوند را براحتی بخوانید. علاوه بر این بخاطر بزرگی اعداد و حروف برای سالمندانی که ضعف بینایی دارند بسیار مناسب می باشند.

فشارسنج جامپر jpd-ha121

همچنین در طراحی محصولات جامپر سعی بر آن شده تا علاوه بر کاربری راحت تر، زیبایی ظاهری را نیز مورد توجه قرار دهند.

در مورد ترازوهای آنالیز بدن مخصوصا مدل JPD-710 علاوه بر موارد بالا شما امکان بررسی 12 شاخص بدن را به کمک اپلیکیشن سیناکر دارید، که براحتی می توانید روند کاهش یا افزایش وزن خود را مورد بررسی قرار دهید. همچنین با پرداخت اشتراک سالیانه از مشاوره های پزشکی نیز برخوردار گردید.

ترازوی جامپر JPD-710

محصول شنود ضربان قلب جنین نیز علاوه بر کمک به مادران باردار برای مراقبت هر چه بیشتر و بهتر از جنین خود این امکان را نیز می دهد تا صداهای تولید شده از جنین را نیز ضبط و نگهداری کنند.

شنود صدای قلب جنین

توصیه های قبل از خرید

ما به شما توصیه می کنیم حتما قبل از خرید کالا از صحت و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. و از فروشنده حتما در مورد گارانتی و نحوه ارسال به گارانتی نیز سوال کنید.
زیرا که این خاصیت دستگاه های الکترونیکی می باشد که ممکن است بر اثر حمل و نقل و یا یک خطا در خط تولید دچار اشکال شده باشد. و طبیعتا از ظاهر آن نمی توان این موارد را تشخیص داد.
در نتیجه احتیاج دارید این محصول را به شرکت گارانتی کننده ارسال کنید. ایجاست که باید از نمایندگی و یا فروشنده مطمئن خریداری کنید تا تضمین های لازم در این موارد به شما بدهند.

کالا پزشکا در این راستا علاوه بر تضیمن اصل بودن محصولات جامپر و گارانتی به شما در صورت باز نشدن پلمپ دستگاه مهلت 7 روزه برگشت محصول بدون دلیل خاصی را نیز می دهد.

8%
/5
2,400,000
2,199,000
تومان
24%
/5
1,950,000
1,489,900
تومان

یک پاسخ

  1. We would like to thank you once again for the stunning ideas you gave Janet when preparing a post-graduate research and, most importantly, with regard to providing all of the ideas in one blog post. Provided we had been aware of your web page a year ago, we may have been kept from the nonessential measures we were selecting. Thank you very much.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *